EDI i Nussyy® – tu chodzi o miłość

EDI Services for Nussyy: Young woman holds two packets of muesli in her hand

Usługi EDI dla Nussyy®

W produkty NUSSYY® o wysokiej jakości organicznej wkładane jest wiele miłości. Ostatnio Carina Rahimi-Pirngruber, założycielka NUSSYY®, również zakochała się w EDI.

Wszystko zaczęło się w 2016 roku, kiedy nietolerancja pokarmowa zmusiła Carinę Rahimi-Pirngruber do przemyślenia swojej diety. Po początkowych eksperymentach z orzechami i przyprawami w domowej kuchni, szybko opracowała własną linię produktów z celem połączenia doskonałego smaku z niezrównaną jakością. Tak powstała marka NUSSYY®. Można śmiało powiedzieć, że ta przedsiębiorczyni, pochodząca z północnej Górnej Austrii, odniosła wielki sukces: obecnie NUSSYY® oferuje ponad 45 produktów organicznych, od batonów, musli, ciasteczek i krakersów organicznych po gotowe dania organiczne. Produkty te są sprzedawane wyłącznie w sklepach SPAR, INTERSPAR, EUROSPAR i Maximarkt.

EAT.CARE.LOVE – to zasada, która kieruje Cariną Rahimi-Pirngruber w jej życiu osobistym i inspiruje jej produkty. To również nazwa projektu, który zainicjowała wspólnie z prymatolożką Jane Goodall, mającego na celu promowanie świadomości odpowiedzialnego korzystania z zasobów. Cokolwiek Carina Rahimi-Pirngruber robi, robi to z miłością i pasją. Dotyczy to nawet „suchych” tematów, takich jak elektroniczna wymiana danych (EDI). Po raz pierwszy zetknęła się z EDI, kiedy zaczęła rozszerzać swoją ofertę produktów i zdała sobie sprawę, że „więcej dokumentów biznesowych oznacza więcej pracy”. Ponieważ dodatkowe obciążenie pracą było nie do opanowania w dłuższej perspektywie dla małego biznesu, potrzebowała rozwiązania. Tak oto pojawiło się EDI, a wraz z nim EDITEL.

W ciągu zaledwie miesiąca wszystkie zamówienia i faktury w NUSSYY® zostały przeniesione z istniejącego systemu BMD na transakcje EDI. „To głównie dzięki skutecznemu i ukierunkowanemu podejściu pani Rahimi-Pirngruber udało nam się tak szybko zrealizować ten proces,” powiedział Christoph Stenech, dyrektor sprzedaży w EDITEL. Pochwała ta została szybko odwzajemniona: „EDITEL od pierwszego dnia zapewniał doskonałe wsparcie, co pozwoliło mi stopniowo odkrywać nieznane terytorium EDI,” powiedziała pani Rahimi-Pirngruber. Jest również zachwycona „ogromną oszczędnością czasu związaną z tym procesem cyfryzacji.” Dodatkowo pani Rahimi-Pirngruber podkreśliła, że „jest to w pełni zgodne z podejściem do zrównoważonego rozwoju, które jest podstawą wszystkich produktów NUSSYY®.” Firma planuje rozszerzenie operacji EDI o innych partnerów biznesowych, co oznacza, że ta historia miłosna może trwać dalej. Zawsze zgodnie z przewodnią zasadą: EDI.CARE. LOVE.

 W skrócie

  • Połączenie z usługą eXite od EDITEL
  • Wdrożenie elektronicznych zamówień (ORDERS) i faktur (INVOIC)
  • Zdigitalizowane procesy oszczędzają czas
  • Oszczędność papieru i zwiększenie zrównoważonego rozwoju
  • Wsparcie i pomoc w trakcie bieżących operacji

O firmie Nussyy®

Nussyy_Logo

Od 2017 roku Carina Rahimi-Pirngruber oferuje pod marką NUSSYY® gamę wysokiej jakości produktów organicznych. W ofercie znajdują się zdrowe przekąski, musli, kreatywne składniki do gotowania oraz gotowe dania. Produkty te są w pełni organiczne, wegańskie, nie zawierają dodatku cukru, oleju palmowego ani laktozy. Produkty NUSSYY® są dostępne wyłącznie w sklepach SPAR, EUROSPAR, INTERSPAR i Maximarkt. Co więcej, wspierają one szczytny cel: część dochodów z każdego zakupu zasila projekt EAT.CARE.LOVE, wspierając Instytut Jane Goodall w Austrii.

Zdjęcie prawa autorskie chrissinger.com
Logo prawa autorskie Nussyy GmbH

Prosimy o aktywowanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki, aby móc w pełni korzystać z możliwości tej strony.
Obecnie korzystasz z przestarzałej przeglądarki, co może powodować luki w zabezpieczeniach i obniżenie komfortu użytkowania.
learn how to easily update your browser.