Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kim jesteśmy?
EDITEL Polska S.A. to lider cyfrowej rewolucji w obszarze B2B. Dostarczamy unikatową technologię, która wspiera dematerializację papierowych dokumentów handlowych i księgowych.
Nieprzerwanie od 30 lat świadczymy usługi elektronicznej wymiany danych (EDI), zapewniając pełną cyfryzację procesów biznesowych między firmami. Posiadamy doświadczenie w optymalizacji procesów logistycznych, sprzedażowych i księgowych. Obsługujemy niemal każdy sektor rynku: m.in. sieci handlowe, motoryzację, producentów, dystrybutorów, grupy zakupowe. Od 2019 roku jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy EDITEL, największego operatora EDI w Europie Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do naszego zespołu i razem z nami wprowadzaj firmy w erę cyfrowego biznesu.
Junior Customer Service Manager / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: praca stacjonarna, praca hybrydowa Kraków, małopolskie
Twój zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa klientów firmy
- Dosprzedaż produktów i usług, związanych z usługami Elektronicznej Wymiany Danych (EDI)
- Budowanie zaangażowania aktualnych klientów i rozwijanie współpracy poprzez kontakt e-mailowy i telefoniczny.
- Rozwijanie i aktualizacja bazy danych potencjalnych klientów
- Współpraca z innymi działami w ramach organizacji
- Gotowość do odbywania podróży służbowych – spotkania u klientów oraz udział w konferencjach i targach branżowych
- Raportowanie efektów pracy do przełożonych
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta (ok. 1 rok)
- Otwartość na nowe wyzwania- chęć uczenia się i doskonalenia swoich kompetencji
- Samodzielność oraz dobra organizacja pracy
- Zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – komunikacyjne i pracy zespołowej
- Praktyczna znajomość pakiety MS Office
- Język angielski na poziomie komunikatywnym
To oferujemy:
- Wynagrodzenie zasadnicze + premia (stała podstawa i zmienna premia sprzedażowa).
- Premia kwartalna jest uzależniona od wyników pracy.
- Zapewniamy skuteczne i pełne wdrożenie pod okiem doświadczonych pracowników, a także pokażemy Ci nasze dobre praktyki w pracy z Klientami.
- W naszej firmie obowiązuje otwarta kultura organizacyjna, w której wszyscy, niezależnie od stanowiska i stażu pracy są po imieniu.
Benefity:
- prywatna opieka medyczna
- MultiSport
- wczasy pod gruszą
- ubezpieczenie grupowe
- skrócone piątki
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Napisz do nas na info@editel.pl
Symbolic image copyright iStock, metamorworks