EDI W BRANŻY HORECA
O branży
Branża hotelarska, restauracyjna i cateringowa (HORECA) to jedna z najbardziej wielopłaszczyznowych branż.
Usługi gastronomiczne są szeroko dostępne, czy to w turystyce (hotele), służbie zdrowia (gastronomia szpitalna), środowisku akademickim (kawiarnie uniwersyteckie) czy innych organizacjach (kafeterie firmowe, catering). Każdego dnia restauracje, hotele, sieci restauracji, firmy typu cash & carry i wiele innych firm zamawia, dostarcza lub przetwarza artykuły spożywcze oraz wiele innych potrzebnych im dóbr konsumpcyjnych, np. artykułów higieny osobistej.
Wyzwania branżowe
Wydajne i niezawodne procesy dotyczące uzupełniania towarów są decydującym czynnikiem dla każdej firmy w tej branży. Aby wykorzystać te produkty do stworzenia wysokiej jakości potraw w pożądanym czasie, należy skoordynować wiele procesów administracyjnych i organizacyjnych.
Korzyści z EDI w branży HORECA
Dzięki elektronicznej wymianie danych ( EDI ) między partnerami biznesowymi te codzienne procesy są szybsze, bardziej niezawodne i bardziej ekonomiczne.
EDI w branży hotelarskiej, restauracyjnej i cateringowej zapewnia również następujące dodatkowe korzyści:
- Kompletny i dokładny asortyment towarów
- Zautomatyzowane procesy składania zamówień
- Przejrzysta informacja dotycząca wymiany artykułów (wraz z cenami)
- Obniżony koszt towarów
- Ulepszona kontrola faktur
- Łatwiejsza inwentaryzacja okresowa
- Reduced shrinkage
- Zarządzanie przedmiotami transportowymi wielokrotnego użytku (RTI).
- I wiele innych
Najczęściej używane komunikaty EDI