POŁĄCZENIE CYFROWE FIRMY KLIMESCH ZE SKLEPAMI SPOŻYWCZYMI

Flowers from Klimesch in different colors: stands for the digital connection of Klimesch with the glocery store

Kwiaty na Dzień Matki w sklepie spożywczych: dzięki EDITEL, Klimesch ma teraz połączenie cyfrowe

Idealnie przed Dniem Matki 9 maja, Grupa Klimesch zdecydowała się zrobić obiecujący krok w przyszłość. Firma nawiązała współpracę z firmą EDITEL – aby za pośrednictwem usług EDI móc połączyć się ze sprzedawcami detalicznymi żywności. Dzięki temu Klimesch może w czasie rzeczywistym wymieniać dane o zamówieniach z klientami. Świeże, ręcznie przygotowywane bukiety dostarcza w sposób ciągły. To, co skłoniło Klimesch do dostosowania swoich procesów to coraz większe zainteresowanie artykułami non-food w sklepach spożywczych.

Klimesch to wiedeńska firma specjalizująca się w kwiatach oraz owocach i warzywach, która ma swoje zakłady produkcyjne  w Burgenlandzie i na Węgrzech. Firma jest wiodącym dostawcą dla kwiaciarni i hurtowni. W związku z tym, że wiele punktów spzedaży zostało zamkniętych, rośnie sprzedaż kwiatów w sklepach spożywczych. Szczególnie duży popyt obserwuje się w Dzień Matki, to jest 9 maja. Firma sprzedaje ręcznie wykonywane bukiety i kompozycje kwiatowe pod marką „Klimesch for Moments”.

Cyfrowe połączenie – Klimesch wymienia faktury także ze sklepami spożywczymi

„Kwiaty to uosobienie piękna. Aby prezentowały się w pełni, muszą być w 100% świeże i nieuszkodzone. Dlatego kluczowa dla nas jest szybka, zautomatyzowana wymiana danych o zamówieniach ze sprzedawcami żywności, właśnie taka, jaką fachowo wdrożyła u nas firma EDITEL. Dzięki temu zawsze mamy na stanie tyle bukietów, ile potrzeba – mówi Lukas Klimesch, dyrektor zarządzający Grupy Klimesch. Chcąc wykorzystać wszystkie zalety zautomatyzowanych procesów, firma Klimesch wymienia nie tylko dane dotyczące zamówień ze sprzedawcami detalicznymi, ale także faktury.

EDITEL zna specyfikacje detaliczne na wylot

„Z technicznego punktu widzenia, nasze zadanie polegało na stworzeniu cyfrowego połączenia między sprzedawcami żywności a systemem SAP ERP firmy Klimesch. Zajęliśmy się niezbędną konwersją danych po obu stronach, a także procesami organizacyjnymi ze sklepami. Dzięki naszemu doświadczeniu w pracy ze sprzedawcami detalicznymi, znamy wymagania tej branży na wylot” – wyjaśnił Gerd Marlovits, CEO EDITEL. Za pośrednictwem infrastruktury technicznej eXite, EDITEL przetwarza rocznie ponad 400 milionów transakcji dla ponad 20 000 klientów z różnych branż na całym świecie.

Mag. Gerd Marlovits
CEO EDITEL Austria © Editel/Nadja Nemetz

Lukas Klimesch
Managing Director Klimesch Group © Klimesch Group

Zdjęcie symboliczne copyright Klimesch Group
Zdjęcie portretowe Gerd Marlovits copyright Editel/Nadja Nemetz
Zdjęcie portretowe Lukas Klimesch copyright Klimesch Group

Prosimy o aktywowanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki, aby móc w pełni korzystać z możliwości tej strony.
Obecnie korzystasz z przestarzałej przeglądarki, co może powodować luki w zabezpieczeniach i obniżenie komfortu użytkowania.
learn how to easily update your browser.