Cyfrowe archiwum

Archiwizacja dokumentów cyfrowych w firmie

Bezpieczna archiwizacja dokumentów elektronicznych

Archiwizacja dokumentów w formie cyfrowej stanowi efektywne rozwiązanie, zwiększające pewność i bezpieczeństwo zakończonych procesów biznesowych. Dzięki niej minimalizujemy zapotrzebowanie na przestrzeń do przechowywania dokumentów, a jednocześnie zapewniamy natychmiastowy dostęp do najważniejszych informacji.

Nasze cyfrowe archiwum EDI odznacza się wszechstronnością, szczególnie w zakresie przechowywania komunikatów EDI. Dodatkowo, wysokie standardy bezpieczeństwa archiwizacji dokumentów elektronicznych czynią nasze rozwiązanie niezawodnym w kontekście możliwych kontroli i audytów. W pełni zgodne z unijnym prawem (zgodnie z dyrektywą UE 2010/45/UE) i potwierdzone przez renomowaną firmę audytorską EY, jest doskonałym wyborem do przechowywania dokumentów, szczególnie tam gdzie integralność treści jest kluczowa, na przykład w zakresie faktur.

Jak można przechowywać dokumenty elektroniczne?

Usługę e-archwizacji dokumentów oferujemy w dwóch modelach: jako aplikację chmurową (SaaS) lub jako aplikację serwerową (on-premise).

Korzyści z archiwizacji dokumentów elektronicznych w firmie z EDITEL

  • Wybór między usługą w modelu chmurowym a serwerowym
  • Gwarancja najwyższych standardów bezpieczeństwa
  • Możliwość e-archiwizacji danych w dowolnym formacie
  • Pełna zgodność z dyrektywą UE 2010/45/UE
  • Zapewnienie integralności danych
  • Zintegrowany interfejs do usługi EDI
  • Dostęp online
  • Możliwość podglądu i pobierania oryginalnych dokumentów
  • Funkcja drukowania kopii dokumentów elektronicznych
  • Dostęp dla audytorów podatkowych – w razie potrzeby
  • Dowolny okres przechowywania

Regulacje prawne dotyczące archiwizacji faktur elektronicznych

Podczas całego okresu przechowywania faktur w formie elektronicznej należy zapewnić zgodność z wymogami prawnymi w zakresie e-archiwizacji. Obejmuje on następujące podstawowe wymagania:

  • Autentyczność pochodzenia faktury elektronicznej (zapewnienie identyfikacji usługodawcy lub wystawcy faktury)
  • Integralność treści zarchiwizowanych dokumentów (wymagane treści nie zostały zmienione)
  • Czytelność (treść musi być jasna i zrozumiała dla ludzi)

Skontaktuj się z naszym biurem EDITEL, aby dowiedzieć się więcej o przepisach prawnych w Twoim kraju i poznać dostępne możliwości archiwizacji dokumentów elektronicznych.

Prosimy o aktywowanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki, aby móc w pełni korzystać z możliwości tej strony.
Obecnie korzystasz z przestarzałej przeglądarki, co może powodować luki w zabezpieczeniach i obniżenie komfortu użytkowania.
learn how to easily update your browser.